Mobirise

DEMANDE DE RÉPARATION
 REPAIR REQUEST

CANADA SEULEMENT
CANADA ONLY

Mobirise Website Builder

ACCUDATE 9700 TERMINAL
Mobirise Website Builder
BOHA TERMINAL

Accudate 9700 CALIBRATION

If your Accudate 9700 Screen is not responding
Si votre écran Accudate 9700 ne répond pas

Accudate 9700 FAQ's

Prior to requesting an RMA review the FAQ's for a possible solution.

Terms & conditions - Termes et conditions

  • Repairs are warranted for 90 days from the date of repair or for the balance of the original warranty period, whichever is greater. You are responsible for insuring any product returned for service, and you assume the risk of loss during shipment to A-PLUS SYSTEMS CANADA.
    C.O.D. packages are not accepted and warranty repairs are subject to the terms and conditions as stated on the TransAct Warranty Policy. 
  • Fees
    No Problem Found Repairs
    If a warranty printer is sent in for repair and the repair center cannot find any defect; there will be a $75.00 CDN fee plus shipping costs applied to the repair. 
  • Estimates
    If an estimate is requested for an out of warranty repair, A-PLUS SYSTEMS CANADA will contact you with the estimate amount. If you decide not to have the printer repaired, you will be charged the $75.00 CDN estimate fee plus shipping costs. If you decide to have the printer repaired; the $75.00 CDN fee is waived. 
  • Standard Repair Rates
     For out of warranty printer repairs, A-PLUS SYSTEMS CANADA charges a flat labour rate of $110.00 CDN per item plus the appropriate charges for any parts used in the repair, plus shipping costs
  • GST / HST is added to any charges . All charges must be settled prior to return shipping. Payment accepted via credit card (Visa, MasterCard, American Express)
  • Les réparations sont garanties pendant 90 jours à compter de la date de réparation ou pour le reste de la période de garantie d'origine, selon le plus élevé. Vous êtes responsable d'assurer tout produit retourné pour le service, et vous assumez le risque de perte lors de l'expédition à LES SYSTEMES A-PLUS CANADA.
  • Les envoie paiement à la livraison ne sont pas acceptés et les réparations de garantie sont soumis aux termes et conditions comme indiqué sur la politique de garantie de TransAct .
  • Honoraires
    Réparations - Aucun problème trouvé  Si une imprimante de garantie est envoyé en réparation et le centre de réparation ne peut pas trouver un défaut; il y aura des frais de 75.00 $ CDN plus frais de transport appliqués à la réparation.
  • Estimations
    Si une estimation est demandée pour une réparation hors de garantie, A-PLUS SYSTEMS CANADA vous contactera avec le montant de l'estimation. Si vous décidez de ne pas avoir l'imprimante réparé, vous devrez payer les 75,00 $ CDN, frais d'estimation plus frais d'expédition. Si vous décidez d'avoir l'imprimante réparé; les frais de 75,00 $ CDN est enlevée.
  • Réparation Tarifs standard
    Pour des réparations de l'imprimante hors de garantie, A-PLUS SYSTEMS CANADA impose un taux de travail fixe de 110,00 $ CDN par article, ainsi que les frais appropriés pour toutes les pièces utilisées dans la réparation, plus frais d'expédition.
  • TPS / TVH est ajoutée à tous les frais. Tous les frais doivent être réglés avant l'expédition de retour. Paiement accepté par carte de crédit (Visa, MasterCard, American Express)

DEMANDE DE REPARATION / REPAIR REQUEST 

Address

3551 St Charles Suite 169            Kirkland, QC
H9H 3C4

.



Contacts

Created with ‌

Mobirise